Just Be Yourself

Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
//header pic
Just Be Yoursel
entryaboutStuff



rindu lagi . dan akan terus merinduinya
Sunday, 20 November 2011 | 0 comment(s)
aku rindu dea lagi . dah berapa hari dah aku tak call , tak msg , jumpe lagi lah . tadi dea col , aku tak angkat pon sebab aku tak dengar . napea dea tak col aku lagi ? hmm . sedihnye . macam nak nanges jekk . aku rindu dea sesangat . aku nak col dea macam mane ? aku takde credit . sume orang tanak topupkan aku . semua orang tak paham aku . aku tak suka kalau deorang wat aku nehh cam dak kecikk . aku bukan dak kecik lagi lha . aku dah besar . takan aku nak belajar jea ? tak boleh jugakkan .  stress lha aku . ! :( hmm . aku rindu dea . aku nak jumpe dea . korang paham tak ?? aku tanak cuti sekolah neh . kitorang jarang berhubung , dea curang ngan aku . aku tak sanggop . aku tak sanggop nak hidop tanpe dea . dea lha nyawa aku . aku sayang dea sangat-2 . aku sangat berharap dea takan tinggal kan aku .
biyy .. baby sayang b sangat . b jangan tggal kan bby k . b dah janjikan ngan bby yg b takan tggalkan bby . bbyy igt janji b to sampai bile-2 . jangan kecewakan bby k .. biyy .. kalau bby pernah wat b sedih . kecewa . bby mntak maaf k . bby takde niat pon b . bby ade b sorang jea . bby sayang b sorang jea . takde sape dalam idop bby neh kecuali b . tanpe b . hati bby sunyi b . bby sanggop wat pe saje tok b . :'(




Older Post . Newer Post