Just Be Yourself

Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
//header pic
Just Be Yoursel
entryaboutStuff



entah lha :)
Saturday, 17 December 2011 | 0 comment(s)

hmm tak tau lha nak cakap ape kan . gambar kat atas tu sebenanye tak de kena mengena pon ngan ape yang aku nak cakap hari ni . saje nak letak wat perhiasan . hahaha . oke . hmm . aku neyy dah tekad nak berubah tapi tak bole lha setan tu selalu nak hasut-2 aku . ish . tak suke lha macam neyy . aku betul-2 nak berubahh . tapi tak kesampaian . setan ur bongokk . tapi tak bole salah kan setan jgakk . kalau diri aku sendiri tak berubah macam mane nak berubahkan ? hmm aku kena tekad . kena SABAR . ye betul kate encik GARFIELD . aku kenal dea pon dalam muka buku . :D . dea banyak nasihat kan aku . tapi tak tau lha dea tiu ikhlas ke tak ? ke just nak permainkan aku . dea tu bdak smkabp lha katekan . sekola agame . :) . k tu je kot . aku nak mandi neyy . kbaii . :)




Older Post . Newer Post