Just Be Yourself

Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
//header pic
Just Be Yoursel
entryaboutStuff



tak tau nak buat apea ?
Monday, 12 December 2011 | 0 comment(s)
haa . tak tahu lha nak wat apea memalam buta nehh . :D . meh . aku nak cite pasal sahabat . aku sayang kawan aku macam aku sayang diri aku sendiri . kawan lha yang sentiasa ade bile kite suke dan duke . kawan juga selalu ade disisi kita . mereka tak pernah tinggalkan kita walau macam mane sekali pon . best fren aku adalah semua kawan-2 aku . aku syang deorang .walaupon kadang-2 aku pernah ade rase iri hati siket ngan deorang . tapi takpelah . aku tak nak kesah lha semua tu . aku nak jage aty deorang tapi kalau aku memang ade wat sala ngan deorang ke ade saketkan hati deorang ke . aku harap deorang tak berdendam ngan aku n maafkan aku . aku takde niat pon nak wat cam tu . tapi sejujurnye aku memang benci ngan sorang kawan neh . aku memang tak suke gile kat dea . sebab ? hmm entahlah . malas nak cite pasal dea . wat saket hati jea .oke . then aku tanak persahabatn aku ngan deorang semua berpisah . aku takan lupekan deorang dan aku sangat berharap deorang pon takan lupekan aku :) . birlah aku dan mereka kekal sebagai SAHABAT selamanye :) ILY frens .
post yang kedua tentang SAHABAT :D
muakhh :*




Older Post . Newer Post